— Prismakliniken

Kliniken

I ett sekelskifteshus vid Rådhustorget finner du vår tandläkarmottagning. Vi erbjuder allmäntandvård och förebyggande behandling av högsta kvalitet i en lugn och stressfri miljö. I våra nyrenoverade lokaler, som för längesedan tillhörde borgmästaren, har vi bevarat den gamla charmen och kombinerat den med modern inredning och utrustning.

Många kan uppleva tandläkarbesök som obehagliga och vi vill därför göra vårt yttersta för att få dig så avslappnad som möjligt. Sitt ner med en tidning i vårt ljusa fina väntrum i väntan på din tur. Väl inne i behandlingsrummet utformar vi sedan tillsammans en behandlingsplan som passar just dina önskemål och behov. Givetvis får du även en kostnadsberäkning ifrån oss, om du så önskar.

Vi värdesätter din tid och förstår att du har annat för dig på dagarna än att sitta hos tandläkaren. Vi eftersträvar därför att undvika förseningar till varje pris genom att planera våra tider väl, och genom att arbeta snabbt och effektivt utan att tumma på kvalitén.

Har du frågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig.

Marina Lemke

Verksamhetschef / resurstandläkare

2009 tog jag min tandläkarexamen i Umeå och har sedan dess arbetat som tandläkare både inom Folktandvården i Sverige och privat i Schweiz. Utför gärna tandvårdsbehandlingar som inkluderar implantat, kronor och broar samt estetisk tandvård.

Ulf Nilsson

Tandläkare

Tandläkare med utbildning på Umeå Universitet med examen 2012. Jag har tidigare arbetat inom Folktandvården i Region Halland och Region Jönköpings Län. Har god erfarenhet och arbetar gärna med patienter med tandvårdsrädsla.

Andrea Simo

Tandläkare

Jag blev färdig tandläkare 2020. Under mina studier fick jag yrkeserfarenhet ifrån Ungern, Österrike och Schweiz. Dessutom pratar jag ungerska, rumänska, engelska och tyska. Jag är empatisk och tålmodig med mina patienter, och den största glädjen i mitt arbete är patienttillfredsställelse.

Lisa Andreasson

Tandsköterska/ reception

Jag har arbetat som tandsköterska sedan jag tog min examen 1990, och har varit i både privat och allmän verksamhet. Jag umgås gärna med vänner och familj när jag inte tränar på Friskis & Svettis.

Felicia Bernhardt

Tandsköterska

Jag har arbetat som tandsköterska sedan jag blev färdig 2015. Innan jag kom till Prismakliniken jobbade jag på en privatklinik i Partille. På fritiden är jag gärna med familj och vänner.

Olivia Barbos

Tandsköterska

Jag tog min tandsköterskeexamen 2021 och har tidigare arbetat inom äldreomsorgen. När jag inte renoverar mitt hus älskar jag att umgås med min familj och mina djur samt fixa i trädgården.

Välj och boka din behandling nedan

Hittar du ingen tid som passar dig? Slå oss en signal så kan vi i många fall få fram en tid som passar dig!