Nya öppettider och nytt kallelsesätt

Nu är vi tillbaka från semestern efter välbehövlig återhämtning. Lite nyheter på kliniken som vi vill informera om:

Vänligen notera våra något ändrade öppettider:

Onsdagar slutar vi kl 13.00 (istället för 17.20)

Torsdagar slutar vi kl 17.20 (istället för 13.00)

Övriga dagar som tidigare

Vi håller även lunchstängt mellan 12.30-13.30måndagar för att alla vi som jobbar här ska hinna med vår friskvårdspromenad 🙂

Nu har vi även så smått börjat testa att skicka ut kallelser till undersökningar via mobil och e-post, och vi ber om överseende för ev. strul då vi är nya på detta. Vi tar tacksamt emot feedback och ber er som INTE önskar bli kallade på detta sätt att meddela oss. För er andra är vi otroligt tacksamma om tiderna vi skickar ut även bekräftas genom att trycka på länken, så att det blir extra tydligt för oss att tiden passar. Vid frågor är ni givetvis välkomna att höra av er!

Vi vill avsluta med att hälsa alla patienter varmt välkomna tillbaka till en förhoppningsvis varm och solig höst!

Välj och boka din behandling nedan

Hittar du ingen tid som passar dig? Slå oss en signal så kan vi i många fall få fram en tid som passar dig!