Gäller på Prismakliniken angående Coronaviruset

Coronaviruset fortsätter att ställa till elände både här i Sverige och ute i världen, och inte mycket är sig likt just nu! Ett stort tack till alla ni som avbokar och stannar hemma vid symptom och även tack till er som visar förståelse när vi avbokar er tid pga att ni tillhör riskgrupp eller är 70+.

Flera Folktandvårdskliniker behandlar nu endast akutfall eftersom skyddsutrustningen behöver gå till sjukvården, vilket är fullt förståeligt.

På Prismakliniken arbetar vi på (nästan) som vanligt och det går alltså bra att göra både basundersökningar och  annan typ av behandlingar hos oss även nu. Vi vill att ni ska veta att vi alla som arbetar här givetvis stannar hemma vid minsta lilla symptom och är extra noga med hygien och skyddsutrustning. Med det sagt så kan besöket hos oss i dagsläget vara lite längre bokat tidsmässigt.

Har ni frågor eller funderingar är ni givetvis varmt välkomna att höra av er!

Välj och boka din behandling nedan

Hittar du ingen tid som passar dig? Slå oss en signal så kan vi i många fall få fram en tid som passar dig!