Coronaviruset och besök hos oss

Med anledning av coronsvirusets (Covid-19) framfart, vill vi på Prismakliniken vidta de åtgärder som vi känner att vi kan göra för att förhindra fortsatt spridning.

För närvarande innebär det här att ni som under den senaste tiden varit i de riskområden som listats hos UD och Folkhälsomyndigheten samt norra Italien, avstår besök hos oss tills vidare.

För er som nyligen kommit hem från utlandsresa eller kan ha varit utsatt för smitta här hemma och har hosta, feber, luftvägssymptom eller annan allmänpåverkan, ber vi även att ni avstår besök.

Det här för att minimera risken för smittspridning till övriga patienter och personal.

Givetvis kan dessa restriktioner komma att revideras och vi ber er kontakta oss om ni har några frågor.

Tack för er förståelse och för visad hänsyn!

Välj och boka din behandling nedan

Hittar du ingen tid som passar dig? Slå oss en signal så kan vi i många fall få fram en tid som passar dig!